لیست استخرهای رشت (کامل) + بلیط تخفیف | قیمت | تصاویر | شماره تماس

 

نام استخر آدرس تلفن
استخر یزدان رشت میدان جهاد-ابتدای شهرک فرهنگیان            01333584500
استخر بهشتی رشت گلسار- پستک 01333780125
استخر سروش رشت بلوارلاکان رشت- جنب دانشگاه راهبرد  01333425999
استخر آبسار رشت مسکن مهر رشت 01333433353
استخر آرنا رشت بلوار دیلمان رشت 01333763247
استخر نویان رشت جاده رشت پیربازار(منگوده- تخته پل) 09119309194
استخر مشعل رشت انتهای بوستان ملت رشت 01332847088
استخر روحبخش رشت جاده رشت به انزلی 01333701080
استخر کارگران رشت بلوار افتخاری، نخودچر 09113315289
استخر دانا رشت خیابان پاسداران رشت (پل عراق) تلفن ندارد
استخر عدالت رشت بلوار چمران - خیابان باقری تلفن ندارد
استخر آب و برق رشت بلوار امام علی فعلا تعطیل
استخر ملوان رشت میدان نیروی دریایی 01333337673
استخر تخت جمشید رشت بلوار مدرس - فجر آزادگان تلفن ندارد
استخر بسیج رشت خیابان رسالت رشت تلفن ندارد
استخر جهاد رشت جاده رشت به تهران فعلا تعطیل
استخر آرسن رشت استخر بهزیستی رشت 01333368510
استخر یاس رشت میدان رازی - ابتدای بلوار شیون فومنی 01333544002
استخر اریکه رشت بلوار بهشتی - ابتدای کوی بیانی 01333615560
استخر دانشگاه گیلان جاده تهران - دانشکده تربیت بدنی 01333690259
استخر ایثار رشت ورزشگاه سردار جنگل رشت تلفن ندارد
استخر بی‌نهایت رشت خیابان تختی، ابتدای خ جوان 01332135999
استخر فرهنگیان رشت بلوار مدرس رشت  فعلا تعطیل
استخر کوثر رشت مجموعه یادگار امام رشت در حال بازسازی
استخر برنا رشت خیابان 78 گلسار  تعطیل شد
استخر هتل کادوس رشت بلوار منظریه رشت 01333365070
استخر شایان رشت جاده رشت به خمام - روستای للکا 01334491060
استخر شهرداری خمام شهر خمام 01334429111
استخر مهرآفتاب سنگر شهر سنگر 09389569656
استخر دریای نور لشت نشاء شهرلشت نشا  

استخر یزدان رشت

استخر یزدان رشت که به استخر شهرک فرهنگیان رشت یا استخر میدان جهاد رشت نیز معروف است یکی از زیباترین استخرها در لیست استخرهای رشت است. این استخر که از ترکیب دو استخر شنا کوچک و استخر عمق ثابت بزرگ مخصوص پیاده روی تشکیل شده است یکی از گران ترین استخرهای رشت است که مجهز به امکانات مرسوم استخرها از جمله سونا بخار و خشک، جکوزی، حوضچه آب سرد، آبشار، سالن ماساژ و رستوران است. دسترسی راحت به دلیل داخل شهر بودن و همچنین امکان پیاده روی در عمق ثابت در استخر و همچنین وجود باشگاه همزمان آقایان و بانوان در بالای استخر به جذابیت این استخر رشت می افزاید. بلیط تخفیف استخر یزدان رشت را میتوانید همیشه در سایت گیل تخفیف با مبلغ مناسبی تهیه کنید.

استخر بهشتی رشت

استخر بهشتی رشت که نام دقیق آن استخر قهرمانان بهشتی است با نام های دیگری مانند استخر پستک رشت و استخر شهید بهشتی نیز شناخته میشود. این استخر در محله پستک گلسار رشت و در کوچه نبوت 36 واقع است و جز استخرهای کوچک رشت محسوب میشود و همچنین سومین استخر گلسار در لیست استخرهای رشت محسوب میشود. البته استخر بهشتی رشت نیز به گواهی مشتریان، جز تمیزترین استخر رشت نیز محسوب میشود. این استخر که امکانات آن در دو طبقه پخش شده است در طبقه اول دارای جکوزی بزرگ، استخر شنا مربعی 12*12 متر مربعی و همچنین استخر کودک است و در طبقه دوم دارای سونا بخار و سونا خشک کوچک و همچنین اتاق ماساژ و بوفه است. استخر بهشتی رشت جز سه استخر گلسار رشت است که در سال 1395 افتتاح شد. اطلاعات بیشتر شامل تصاویر و امکانات و همچنین بلیط تخفیف استخر بهشتی رشت را در سایت گیل تخفیف تهیه کنید.

استخر سروش رشت

استخر سروش رشت در سال 1393 در جاده رشت به لاکان، پس از ورودی مسکن مهر و جنب دانشگاه راهبرد شمال افتتاح شد. این استخر یکی از کامل‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین استخرها در لیست استخرهای رشت است که دارای سرسره تونلی 40 متری، استخر شنا، دو راهرو آب درمانی، دو جکوزی، سونا بخار و خشک، حوضچه آب سرد و استخر کودکان و نیز رستوران و سالن ماساژ است. استخر سروش رشت دارای پارکینگ اختصاصی است. بلیط تخفیف استخر سروش رشت را میتوانید همیشه از سایت گیل تخفیف با بهترین و ارزان‌ترین قیمت تهیه کنید.

استخر آبسار رشت

عنوان بزرگترین استخر رشت از لحاظ وسعت تا لحظه نگارش این متن متعلق به استخر آبسار رشت است که در سال 1395 در مسکن مهر رشت افتتاح شد. این استخر که به نام استخر مسکن مهر رشت نیز نامیده میشود دارای امکانات خاصی است که سایر استخرها از آن محرومند. از جمله تنها استخر رشت است که دارای ویژگی موج مصنوعی است و همچنین تنها استخر دارای سرسره کامیزاکی است و همچنین یکی از بزرگترین استخرهای پیاده روی و شنا و تفریحی را تواما در کنار هم دارد. استخر آبسار دارای پارکینگ اختصاصی و همچنین جای پارک زیاد است. این استخر امکانات سونا و جکوزی و حوضچه آب سرد و همچنین رستوران و رختکن بزرگ و تعداد کمدهای زیادی دارد و یکی پر ظرفیت ترین استخرها در لیست استخرهای رشت است. توضیحات کاملتر و تصاویر استخر آبسار رشت  را در صفحه آن در سایت گیل تخفیف مشاهده کنید.

استخر آرنا رشت

قدیمی ترین استخر گلسار پس از استخر برنا، همین استخر آرنا است که به استخر بلوار دیلمان نیز معروف است و دومین استخر گلسار در بین لیست استخرهای رشت است. این استخر که در مجموعه ورزشی آرنا قرار دارد به لحاظ وسعت از دیگر استخر گلسار یعنی استخر بهشتی بزرگتر است. البته همچنان جز استخرهای بزرگ رشت محسوب نمیشود. دسترسی نزدیک به ساکنین شهرک گلسار رشت و همچنین جای پارک خوب و همچنین وجود سایر رشته های ورزشی در آن مجموعه، استخر آرنا را به یکی از انتخاب های ساکنین گلسار رشت بدل کرده است. طول استخر آرنا 21 متر و عرض آن ۸ متر است، دارای جکوزی و سونا بخار و خشک، حوضچه آب سرد و استخر کودک نیز هست. همچنین دارای 126 کمد لباس است. صفحه استخر آرنا رشت که به زودی امکان خرید بلیط تخفیف آن نیز در این صفحه فراهم میشود در سایت گیل تخفیف حاوی اطلاعات کاملتر از جمله تصاویر و شماره تماس و ... است.

استخر نویان رشت

جدیدترین استخر نزدیک گلسار در بین لیست استخرهای رشت، استخر نویان است که در مجموعه ورزشی رستگار در جاده رشت به پیربازار در محله تخته پل (منگوده) قرار دارد و فاصله اندکی با بلوار گیلان گلسار دارد. اسامی دیگر استخر نویان رشت عبارتند از استخر جاده پیربازار، استخر منگوده و استخر تخته پل. این استخر که در سال 1400 افتتاح شد بزرگترین استخر نزدیک گلسار است که بسیار هم تمیز بوده و دارای پارکینگ اختصاصی و امکاناتی از قبیل استخر شنا با 25 متر طول و 8 متر عرض با ظرفیت 135 نفر به همراه سونا بخار و سونا خشک، جکوزی، استخر کودک، حوضچه آب سرد، رستوران، تلویزیون، اتاق ماساژ، بیلیارد، جکوزی تک نفره اختصاصی و همچنین فروشگاه پوشاک است. بلیط تخفیف استخر نویان رشت به زودی در صفحه این استخر در سایت گیل تخفیف عرضه خواهد شد و همچنین اطلاعات کاملتر و تصاویر این استخر را نیز در این صفحه میتوان مشاهده کرد.

استخر مشعل رشت

کوچکترین استخر در بین لیست استخرهای رشت به لحاظ مساحت، استخر مشعل رشت است که در طبقه همکف ساختمان باشگاه مشعل در نزدیکی میدان کودک در انتهای بوستان ملت رشت است. این استخر دارای ظرفیت اسمی 45 نفر است و طول و عرض این استخر مربعی شکل ۸*۸ است. سونا بخار و سوا خشک و جکوزی دارد. استخر کودک و حوضچه آب سرد نیز دارد. بخش ماساژ نیز دارد. بلیط تخفیف استخر مشعل رشت به زودی در صفحه این استخر در سایت گیل تخفیف عرضه میگردد و همچنین سایر اطلاعات و تصاویر این استخر را نیز میتوانید در همین صفحه مشاهده کنید.

استخر روحبخش رشت

استخر روحبخش در سال 1392 افتتاح شد. اولین استخر در بین لیست استخرهای رشت بود که دارای سرسره تونلی بود و همچنان نیز عنوان طولانی ترین سرسره تونلی استان به طول 80 متر را یدک میکشد. این استخر اولین استخر رشت بود که دارای اتاق حمام سنتی یا همان حمام ترکی بود. این استخر دارای دایو پرش، استخر مخصوص کودک، جکوزی، سونا بخار و خشک، حوضچه آب سرد و اتاق ماساژ است. استخر روحبخش دارای پارکینگ اختصاصی است و در جاده رشت به انزلی و نرسیده خمام قرار دارد و به همین علت به استخر جاده انزلی نیز معروف است. در آینده بلیط تخفیف استخر روحبخش رشت را در صفحه این استخر در سایت گیل تخفیف موجود خواهد شد. توضیحات تکمیلی تر این استخر شامل تصاویر و ... در همین صفحه استخر موجود است.

استخر کارگران رشت

استخر کارگران در اسفند ماه 1397 افتتاح شد. این استخر در مجموعه ورزشی کارگران در محله نخودچر در جاده رشت به فومن (بلوار افتخاری) قرار دارد. نام های دیگر این استخر، استخر نخودچر رشت و استخر شهید نقیبی راد است. استخر کارگران متعلق به وزارت کار و تعاون است و معمولا در اجاره بخش خصوصی قرار دارد. طول و عرض استخر شنا 25 متر در 13 متر است و استخر نسبتا بزرگی محسوب میشود. دارای جکوزی بسیار بزرگ و همچنین سونا خشک و بخار است. حوضچه آب سرد نیز دارد اما استخر کودک ندارد. دارای 100 کمد الکترونیکی است. اتاق ماساژ دارد. همچنین اتاقک آبشار نیز دارد. تصاویر و اطلاعات بیشتر استخر کارگران رشت در صفحه آن در سایت گیل تخفیف موجود است و در آینده نزدیک بلیط تخفیف آن نیز در گیل تخفیف عرضه خواهد شد. یکی دیگر از استخرهای دولتی در لیست استخرهای رشت همین استخر کارگران است.

استخر دانا رشت

استخر دانا رشت که در سال 1388 افتتاح شد متعلق به سپاه قدس است و چون در محله پل عراق رشت قرار دارد، بسیاری آن را به استخر پل عراق میشناسند. استخر دانا دارای استخر شنا 20 در 13 متری است، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی و حوضچه آب سرد نیز دارد. دارای 101 کمد الکترونیکی لباس، 11 عدد دوش و ۵ رختکن است. پارکینگ بسیار بزرگی دارد. سانس عمومی آقایان و بانوان محدود است و عمدتا در اجاره قرار دارد. با این حال توضیحات تکمیلی و قیمت و آدرس و زمان بندی سانس ها در صفحه استخر دانا رشت در سایت گیل تخفیف موجود است و در آینده بلیط تخفیف این استخر نیز عرضه خواهد شد. اولین استخر متعلق به سپاه در لیست استخرهای رشت همین استخر دانا است.

استخر عدالت رشت

یکی دیگر از لیست استخرهای رشت، استخر عدالت است که متعلق به دادگستری است و به همین دلیل به استخر دادگستری رشت نیز معروف است. این استخر در مجموعه ورزشی عدالت دادگستری در بلوار چمران رشت قرار دارد. استخر دادگستری رشت دارای استخر شنا، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد و استخر کودک است. استخر عدالت دارای پارکینگ اختصاصی است و سانس های عمومی محدودی خصوصا برای آقایان دارد که فقط پس از ۸:۳۰ بیشتر شب ها را شامل میشود و برای بانوان عمدتا روزهای فرد صبح ها تا ظهر و پنجشنبه ها عصر است. اطلاعات بیشتر درباره استخر عدالت رشت را در صفحه این استخر در سایت گیل تخفیف میتوانید مشاهده کنید و در آینده نزدیک بلیط تخفیف این استخر نیز در سایت موجد میشود.

استخر آب و برق رشت

استخر آب منطقه ای رشت نیز نامیده میشود و یا استخر آبفا رشت. آن هم به این دلیل که این استخر متعلق به شرکت آب منطقه ای گیلان است. استخر آب و برق رشت طولانی ترین استخر رشت است با 36 متر طول که در بین لیست استخرهای رشت رتبه اول را دارد. پارکینگ بزرگ و جای پارک آسان دارد. استخر کودک ندارد ولی جکوزی، سونا بخار و سونا خشک، 17 عدد دوش، حوضچه آب سرد و 100 کمد لباس دارد. این استخر ظرفیت 130 نفر دارد. استخر آب و برق رشت در لحظه نگارش این متن تعطیل است و در آینده که بازگشایی گردد میتوانید بلیط تخفیف آن را میتوانید در سایت گیل تخفیف تهیه کنید.

استخر ملوان رشت

این استخر که به استخر نیروی دریایی رشت نیز معروف است و همچنین استخر ملوان جوان رشت نیز نامیده میشود در مجموعه ورزشی ملوان جوان رشت در کنار پادگان نیروی دریایی ارتش در میدان نیروی دریایی رشت قرار دارد. در بین لیست استخرهای رشت، این استخر یکی از عمیق ترین استخرها با عمق حداکثر 4 متر است. طول و عرض استخر ملوان رشت 25 و 12 متر است. جکوزی و سونا بخار و سونا خشک و حوضچه آب سرد دارد. رختکن و دوش بزرگ دارد. پارکینگ اختصاصی بزرگی دارد. بیش از 100 عدد کمد الکترونیکی دارد. اطلاعات بیشتر استخر ملوان رشت را میتوانید در صفحه این استخر در سایت گیل تخفیف مشاهده کنید و در آینده نزدیک بلیط تخفیف استخر در آن عرضه میگردد.

استخر تخت جمشید رشت

این استخر کوچک که به لحاظ کوچک بودن شبیه استخر مشعل است و یکی از کوچکترین استخر در لیست استخرهای رشت است. آدرس این استخر در بین میدان نیروی دریایی و امام حسین در کوچه کلانتری 15 و در شهرک فجر آزادگان و کوی چمران قرار دارد. اطلاعات زیادی جز چند تصویر که در صفحه این استخر در سایت گیل تخفیف موجود است، وجود ندارد. تلفن مستقیمی از آن یافت نشده و تنها از روی تصویر میتوان متوجه شد که استخر کوچک و جکوزی دارد و سایر امکانات مشخص نیست. در همین بخش به محض کسب اطلاعات بیشتر درباره استخر تخت جمشید رشت اطلاع رسانی خواهد شد.

استخر بسیج رشت

استخر شهدای بسیج رشت دومین استخر متعلق به سپاه قدس در رشت است که از سال 1397 آغار به کار کرده است. یکی از جدیدترین‌ها در بین لیست استخرهای رشت است. عمق حداکثر این استخر 2.5 متر است و ظرفیت کمدهای آن 138 عدد است. استخر بسیج رشت ۵ عدد دوش دارد و همچنین ۵ عدد رختکن، سونا بخار و سونا خشک و جکوزی نیز از دیگر امکانات این استخر است. فعلا سانس استخر بسیج فقط مختص آقایان است. اطلاعات بیشتر و تصاویر استخر بسیج رشت را در صفحه این استخر در سایت گیل تخفیف میتوانید مشاهده کنید.

استخر جهاد رشت

استخر جهاد رشت یا استخر شهید گل آور متعلق به سازمان جهاد کشاورزی است. البته در لحظه نگارش این متن، این استخر تعطیل است. مکان استخر جهاد رشت در جاده رشت به تهران و قبل از دانشگاه گیلان است. استخر جهاد رشت دارای استخر شنا به طول 20 و عرض 12 متر است.ظرفیت 60 نفری دارد. از دیگر امکانات استخر جهاد رشت، سونا خشک و بخار و جکوزی است. جای پارک آسان و رختکن و بوفه نیز دارد. صندلی ماساژ نیز دارد. اطلاعات بیشتر درباره استخر جهاد رشت در صفحه آن در سایت گیل تخفیف موجود است. این استخر جز استخرهای دولتی در لیست استخرهای رشت محسوب میشود.

استخر آرسن رشت

استخر آرسن رشت که متعلق به سازمان بهزیستی است و به استخر بهزیستی رشت نیز معروف است در سال 1396 افتتاح شد. طول و عرض این استخر که به نام نیکوکار مسیحی رشت آرسن میناسیان نامگذاری شده است به ترتیب 10 و 12 متر است و جز استخرهای کوچک در لیست استخرهای رشت محسوب میشود. این استخر عمقی تا 2 متر دارد. سونا بخار و خشک و جکوزی دارد. استخر کودک و حوضچه آب سرد ندارد. استخر بهزیستی رشت پارکینگ ندارد. به دلیل قرار داشتن این استخر در مرکز شهر مورد استقبال خوبی قرار میگیرد. استخر تمیز و جمع و جوری است. اطلاعات بیشتر و تصاویر این استخر در صفحه این استخر وجود دارد و در آینده نزدیک بلیط تخفیف استخر آرسن رشت نیز در سایت گیل تخفیف فروخته خواهد شد.

استخر یاس رشت

این استخر که به نام‌های دیگری مانند استخر فلکه رازی رشت، استخر غدیر رشت، استخرا فراجا رشت، استخر ناجا رشت و استخر نیروی انتظامی رشت نیز مرسوم است در بلوار شیون فومنی رشت و روبروی ورزشگاه 6000 نفری شهدای رشت قرار دارد. استخر یاس رشت دارای پارکینگ بزرگ و اختصاصی است و از این لحاظ یکی از بزرگترین پارکینگها را در بین لیست استخرهای رشت دارد. طول و عرض استخر به ترتیب 25 و 12.5 متر است و عمقی حداکثر تا 2.8 متر دارد. جکوزی بسیار بزرگی دارد. همچنین استخر مخصوص کودک، حوضچه آب سرد، سونا بخار و خشک، بوفه نیز دارد. ظرفیت کمدهای استخر 100 عدد است. 4 رختکن و 16 عدد دوش دارد. 4 عدد سرویس بهداشتی و دو سشوار نیز دارد. در مجموع امکانات استخر یاس مناسب است. اطلاعات بسیار کاملتر به همراه تصاویر و فیلم استخر یاس رشت در سایت گیل تخفیف موجود است.

استخر اریکه رشت

استخر اریکه گیلانیان که به استخر اریکه رشت نیز معروف است در سال 1394 افتتاح شد. این استخر که به استخر کوی بیانی رشت یا استخر چهار راه حشمت رشت نیز معروف است یکی از استخرهای خصوصی در بین لیست استخرهای رشت است که به دلیل قرارگیری داخل شهر استقبال خوبی از آن میشود. استخر اریکه رشت دارای استخر شنا به طول 25 متر و عرض 15 متر است. استخر مخصوص کودک دارد. سرسره تونلی و جکوزی بزرگ و سونا بخار و خشک و همچنین تونل مه دارد. استخر اریکه رشت دارای 174 کمد الکترونیکی است. پارکینگ اختصاصی ندارد و جای پارک نه چندان مناسبی دارد. استخر اریکه دومین استخر رشت است که اتاق مخصوص حمام سنتی و حمام ترک دارد. اطلاعات بیشتر و تصاویر استخر اریکه رشت در صفحه این استخر در سایت گیل تخفیف موجود است.

استخر دانشگاه گیلان

این استخر که در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان در جاده رشت به تهران واقع است عریض ترین و عمیق ترین استخر در بین لیست استخرهای رشت است. عمق استخر دانشگاه گیلان به 4.5 متر میرسد که محل مناسبی برای آموزش شیرجه محسوب میشود و همچنین عرض ۱۵ متری این استخر مناسب شنا در عمق ثابت است. این استخر که ویژه دانشجویان و پرسنل دانشگاه گیلان است، سانس عمومی برای استفاده همگانی ندارد. پارکینگ بزرگی دارد. جایگاه تماشاچی دارد. جکوزی هم دارد ولی اطلاعی از سونا درباره این استخر وجود ندارد. با توجه به اینکه این استخر پذیرش عمومی فعلا ندارد نمیتوان زمان مشخصی برای فروش بلیط آن در نظر گرفت ولی در هر صورت صفحه استخر دانشگاه گیلان در سایت گیل تخفیف هر نوع اطلاعاتی درباره این استخر در آینده را اطلاع رسانی خواهد کرد.

استخر ایثار رشت

استخر ایثار که استخری دولتی در لیست استخرهای رشت است متعلق به وزارت ورزش و جوانان است که در ورزشگاه سردارجنگل رشت در روستای فلکده در نزدیکی راه آهن رشت قرار دارد. استخر ایثار رشت دارای طول 25 متر و عرض 12 متر است. سونا بخار و سونا خشک، جکوزی و حوضچه آب سرد دارد. استخر مخصوصی کودک ندارد. ظرفیت کمدهای لباس 72 عدد است. پارکینگ بزرگ دارد. استخر ایثار رشت به دلیل فاصله از شهر و عدم شناخت مناسب افراد از این استخر، استقبال کمی از آن میشود. نام‌های دیگر این استخر، استخر فلکده رشت و استخر سردار جنگل رشت است. استخر ایثار ارزانترین استخر رشت در تعرفه های استخرها در سال 1403 است. اطلاعات بیشتر، تصاویر در صفحه استخر ایثار رشت موجود است و در آینده بلیط تخیف این استخر در صفحه گیل تخفیف موجود میشود.

استخر بی نهایت رشت

باشگاه آبی بی نهایت، تنها استخر در بین لیست استخرهای رشت است که تخصصی برای آب درمانی طراحی شده است و مجهز به دستگاه های آب درمانی است. این استخر در سال 1398 افتتاح گردید. این استخر سانس عمومی ندارد و تمامی سانس ها از قبل باید رزرو شوند و برای آب درمانی استفاده شوند. این استخر فعلا مختص بانوان است. ظرفیت استخر ده نفر است. دارای جکوزی نمک، استخر شنا مجهز به دستگاه های آب درمانی است. در آینده در صورت عرضه بلیطهای آنلاین استخر بی نهایت رشت اطلاع رسانی خواهد شد.

استخر فرهنگیان رشت

استخر فرهنگیان رشت که در برف سال 1383 رشت آسیب دیده بود نزدیک به دو دهه تعطیل بود و با اینکه در سال 1401 افتتاح شد ولی هنوز باز نشده و آغاز به کار نکرده است. این استخر در بلوار مدرس رشت و تقریبا روبروی استخر ملوان رشت قرار دارد. این استخر دارای امکاناتی مانند استخر شنا بزرگسالان و کودکان، سونا خشک و سونا بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و کافی شاپ است. استخر فرهنگیان رشت یکی از قدیمی‌ترین ها در بین لیست استخرهای رشت است. اطلاعات بیشتر و تصاویر در صفحه استخر فرهنگیان رشت در سایت موجود است و در آینده نیز خبر افتتاح و بلیطهای تخفیف در این صفحه اطلاع رسانی میشود.

استخر کوثر رشت

استخر کوثر شهر رشت در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت در پشت درمانگاه صابرین رشت قرار داشت و به عنوان یکی از استخرهای دولتی در بین لیست استخرهای رشت در مرکز شهر سالها میزبان تیم شنا استان بود. ولی چندین سال است که این استخر در حال بازسازی اساسی است و فعلا تعطیل است و خبری از زمان بازگشایی آن وجود ندارد. برخی تصاویر و سایر اطلاعات استخر کوثر رشت در صفحه این استخر در سایت گیل تخفیف موجود است. 

استخر برنا رشت

استخر برنا یکی از استخرهای کوچک گلسار رشت بود که در سال 1372 افتتاح شده بود و یکی از قدیمی ترین ها در لیست استخرهای رشت بود. این استخر در سال 1399 تعطیل و سپس تخریب شد و از این استخر فعلا فقط تصاویر و خاطرات آن باقی هست. میتوانید تصاویر و توضیحات استخر برنا رشت را در صفحه آن در سایت مشاهده کنید.

استخر هتل کادوس رشت

استخر موجود در هتل کادوس رشت تنها استخر روباز در بین لیست استخرهای رشت است. این استخر که فقط در فصل تابستان آماده کار است صرفا ویژه آقایان است. ظرفیت 30 نفری دارد و به جز استخر امکانات دیگری مانند سونا یا جکوزی ندارد. البته استخر کودکان دارد و در فصل تابستان همه روزه از ساعت 10 تا 22 باز است. دارای امکانات حمام آفتاب نیز است. توضیحات و تصاویر و فیلم استخر هتل کادوس رشت در سایت گیل تخفیف قابل مشاهده است.

استخر شایان رشت

استخر شایان در جاده رشت به خمام و نرسیده به شهر خمام واقع است. این استخر در مجموعه ورزشی شایان قرار دارد که علاوه بر استخر شامل سوله سرپوشیده فوتسال و زمین فوتبال و همچنین باشگاه ورزشی است. استخر شایان دارای استخر شنا به طول 20 و عرض 8 متر است. دارای جکوزی و سونا خشک و بخار و همچنین حوضچه آب سرد و استخر کودک است. این استخر دارای 2 سرویس بهداشتی، 6 عدد دوش و کمدهای الکترونیکی است. جای پارک نسبتا مناسبی دارد. اطلاعات بیشتر و تصاویر این استخر در صفحه استخر شایان رشت و همچنین در آینده بلیط تخفیف این استخر در سایت عرضه خواهد شد. استخر شایان رشت در بین لیست استخرهای رشت به استخر نسبتا خلوت و تمیز معروف است.

استخر شهرداری خمام

استخر شهرداری خمام متعلق به شهرداری خمام است و در مرکز شهر خمام واقع است. این استخر که استخر خمام نیز خوانده میشود دارای ابعاد 25 در 12.5 متر است. دارای امکانات جکوزی، سونا بخار و خشک، استخر مخصوص کودک و حوضچه آب سرد است. پارکینگ ندارد ولی جای پارک آسان دارد. استخر شهرداری خمام ابعاد مناسبی دارد و با توجه به اینکه در مرکز شهر خمام است، استقبال خوبی از این استخر میشود و حتی از شهر رشت و اطراف هم برای این استخر مراجعه کننده وجود دارد. تصاویر و توضیحات بیشتر استخر شهرداری خمام در سایت گیل تخفیف موجود است. یکی از استخرهای نسبتا بزرگ در بین لیست استخرهای رشت همین استخر خمام است.

استخر مهرآفتاب سنگر

استخر مهر آفتاب در داخل شهر سنگر است. این استخر که در بین لیست استخرهای رشت کوچک محسوب میشود، هم اکنون باز است و در سانس های محدودی پذیرش عمومی دارد که بلیط تخفیف استخر مهر آفتاب سنگر هم اکنون در سایت گیل تخفیف موجود است. البته این استخر به استخر سنگر هم معروف است. ابعاد این استخر 16 متر در 6 متر است و عمق آن از 55 سانت تا 2 متر است. جکوزی و سونا خشک و حوضچه آب سرد دارد. استخر کودک و سونا بخار ندارد. طرفیت این استخر 25 نفر است. استخر سنگر پارکینگ دارد. تصاویر و توضیحات این استخر را در صفحه اختصاصی آن در سایت مشاهده کنید. 

 

 

 

دیدکاه کاربران

مطالب مرتبط: